- Que la participació de La Intersindical i Som Sanitat a la Taula d’Harmonització per a la valoració i aprovació de sindicats i patronal, serà en les mateixes condicions que Infermeres de Catalunya i FTPS.
- Que l'ICS convoqui per la via de la promoció interna del C2 al C1 totes les places ocupades per personal no sanitari de gestió, serveis, i oficis amb plaça fixa de les categories d'auxiliar administratiu/iva i de manteniment d'acord amb el que preveuen els articles 34 i 7.2.b de l’Estatut Marc.
- Que s'actualitzarà i adequarà el Pacte de Classificació Professional a la realitat i al marc normatiu actual. És urgent determinar amb claredat quines són les competències de cada categoria professional per tal de garantir la cobertura legal de l’activitat de tots el professionals.
- Que les places ocupades per infermeres que tinguin l’especialitat via EIR es reconvertiran a places d’Infermera Especialista.
- Que es potenciarà la contractació de Tècnics/ques d’administració i documentació sanitària.
🚩Lluitem per millorar les condicions laborals! #LluitemAmbTu