Entre el dia 1 i el dia 31 de gener de cada any, el personal facultatiu i titulat superior sanitari amb vinculació estatutària de caràcter fix o interí que estigui percebent el complement de dedicació exclusiva i que compleixi els requisits necessaris per poder-lo mantenir, haurà de presentar obligatòriament la declaració de manteniment dels requisits de forma telemàtica per a la percepció del complement, si es vol continuar percebent.
En el cas que no es faci la declaració de manteniment es perdrà el dret a la percepció del complement a partir del dia 1 de febrer de cada any.
Com es tramita:
En aplicació de l’article 83.1 del Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, cal fer el tràmit de manera obligatòria a través de mitjans electrònics mitjançant l’eina designada per l’ICS que trobareu a l’enllaç següent: https://web.gencat.cat/ca/tramits?queryNat=dedicaci%C3%B3+exclusiva.
Disposeu d'un manual de la Gerència d'Atenció Primària i a la Comunitat de Catalunya Central de l'ICS per a la tramitació electrònica que podeu consultar en aquest enllaç.
Per a qualsevol dubte o aclariment sobre la tramitació del complement per dedicació exclusiva podeu contactar amb la unitat de gestió de la vostra Gerència territorial/Direcció d'atenció primària/Hospital.