dimecres, 15 de desembre del 2021

Informació sobre el complement de dedicació exclusiva

 

Al mes de gener del  2022 podreu presentar telemàticament, per primera vegada, la Sol·licitud de declaració de manteniment dels requisits per a la percepció del complement per dedicació exclusiva del personal facultatiu. (Aquesta sol·licitud només resta activa el mes de gener de cada any). (llegir+)


Entre el dia 1 i el dia 31 de gener de 2022, el personal facultatiu i titulat superior sanitari amb vinculació estatutària de caràcter fixa o interina que estigui percebent el complement de dedicació exclusiva i que compleixi els requisits necessaris per poder-lo mantenir, haurà de presentar obligatòriament la declaració de manteniment dels requisits de forma telemàtica per a la percepció del complement, si es vol continuar percebent. 

En el cas que no es faci la declaració de manteniment es perdrà el dret a la percepció del complement a partir del dia 01/02/2022.

Com es tramita:

En aplicació de l’article 83.1 del Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, cal fer el tràmit de manera obligatòria a través de mitjans electrònics mitjançant l’eina designada per l’ICS que trobareu a l’enllaç següent: https://web.gencat.cat/ca/tramits?queryNat=dedicaci%C3%B3+exclusiva.

Disposeu d'un manual de la GTCC de l'ICS per a la tramitació electrònica que podeu consultar en aquest enllaç.  

Per a qualsevol dubte o aclariment sobre la tramitació del complement per dedicació exclusiva podeu contactar amb la unitat de gestió de la vostra Gerència territorial/Direcció d'atenció primària/Hospital.




Amplieu la informació sobre aquest complement aquí.